I pezzi grossi di cunchiglia cù pareti sottili sò facili da deformare è deformate durante a machining. In issu articulu, avemu da intruduce un casu di dissipatore di calore di parti grossi è di pareti magre per discutiri i prublemi in u prucessu di machining regulare. Inoltre, furnimu ancu un prucessu ottimisatu è una soluzione di installazione. Andemu à ellu !
U casu hè di una parte di cunchiglia fatta di materiale AL6061-T6. Eccu e so dimensioni precise.
Dimensione generale: 455 * 261.5 * 12.5mm
Spessore di u muru di supportu: 2,5 mm
Spessore di dissipatore di calore: 1,5 mm
Dissipatore di calore: 4,5 mm
Pràtica è Sfide in diverse rotte di prucessu
Durante a machining CNC, queste strutture di cunchiglia di pareti sottili spessu causanu una serie di prublemi, cum'è a deformazione è a deformazione. Per superà questi prublemi, pruvemu à offre opzioni di rotta di prucessu di serval. Tuttavia, ci sò sempre qualchi prublemi esatti per ogni prucessu. Eccu i dettagli.
Percorsu di prucessu 1
In u prucessu 1, cuminciamu à usinà u reversu (laterale internu) di a pezza è dopu aduprà gesso per riempie i spazii scavati. In seguitu, lascendu u reversu esse un riferimentu, usemu cola è nastro bifacciale per fixà u latu di riferimentu in u locu in modu di machinà a parte frontale.
Tuttavia, ci sò qualchi prublemi cù stu mètudu. A causa di a grande zona scavata in u reversu, a cola è a cinta doppia faccia ùn sò micca abbastanza sicura di a pezza. Cunduce à warping in u mità di u travagliu è più rimuzione di materiale in u prucessu (chjamatu overcutting). Inoltre, a mancanza di stabilità di a pezza porta ancu à una bassa efficienza di trasfurmazioni è un mudellu di cuteddu di superficia poviru.
Percorsu di prucessu 2
In u prucessu 2, cambiamu l'ordine di machining. Accuminciamu cù a parte sottu (u latu induve u calore hè dissipatu) è poi aduprate u rinfriscamentu di gesso di a zona cavuta. In seguitu, lascendu u latu di fronte cum'è riferimentu, usemu cola è cinta à doppia faccia per riparà u latu di riferimentu in modu chì pudemu travaglià u reversu.
Tuttavia, u prublema cù stu prucessu hè simile à u prucessu di a strada 1, salvu chì u prublema hè spustatu à u reversu (parti interna). In novu, quandu u reversu hà una grande zona di riempimentu scavata, l'usu di cola è cinta bifacciale ùn furnisce micca una alta stabilità à a pezza di travagliu, risultatu in deformazione.
Percorsu di prucessu 3
In u prucessu 3, avemu cunsideratu usà a sequenza di machining di u prucessu 1 o u prucessu 2. Allora in u sicondu prucessu di fastening, aduprate una piastra di pressa per mantene a pezza pressendu u perimetru.
In ogni casu, per via di a grande zona di produttu, a platina hè solu capace di copre l'area perimetrale è ùn pudia micca risolve cumplettamente l'area cintrali di u travagliu.
Da una banda, questu risultatu in l'area centrale di a pezza chì appare sempre da a deformazione è a deformazione, chì à u turnu porta à u overcutting in l'area centrale di u pruduttu. Per d 'altra banda, stu metudu di machining farà chì i pezzi di shell CNC à pareti sottili sò troppu debuli.
Percorsu di prucessu 4
In u prucessu 4, usà u reversu (latu internu) prima è dopu aduprate un mandrinu di vacuum per attaccà u pianu inversu machinatu per travaglià a parte frontale.
In ogni casu, in u casu di a parte di a cunchiglia fina, ci sò strutture cuncavi è cunvessi in u reversu di u travagliu chì avemu bisognu di evità quandu si usa l'aspirazione di vacuum. Ma questu hà da creà un novu prublema, i zoni evitati pèrdite u so putere di aspirazione, in particulare in i quattru zoni di l'angulu nantu à a circunferenza di u prufilu più grande.
Siccomu questi spazii non assorbiti currispondenu à u latu frontale (a superficia machinata in questu puntu), u rimballu di l'utensili di taglio puderia accade, risultatu in un mudellu di strumentu vibrante. Per quessa, stu metudu pò avè un impattu negativu nantu à a qualità di u machining è a finitura di a superficia.
Soluzione di rotta di prucessu è ottimizatu
Per risolve i prublemi sopra, prupunemu i seguenti prucessi ottimisati è suluzioni di l'attrezzi.
Fori passanti per vite di pre-lavorazione
Prima, avemu migliuratu a strada di u prucessu. Cù a nova suluzione, prucedemu u reversu (laterale internu) prima è pre-machine u foru di viti in certi spazii chì eventualmente saranu scavati. U scopu di questu hè di furnisce un metudu di fissazione è posizionamentu megliu in i passi di machining successivi.
Circle l'area per esse Machined
In seguitu, usemu i piani machinati nantu à u reversu (latu internu) cum'è riferimentu di machining. À u listessu tempu, assicuremu a pezza passendu u vitu attraversu u sopra-bucatu da u prucessu precedente è chjudendu à a piastra di l'attrezzatura. Allora circundà l'area induve a vite hè chjusa cum'è l'area per esse machinata.
Lavorazione sequenziale cù platina
Duranti u prucessu di machining, avemu prima prucessa i zoni altru chè l'area à esse machined. Una volta questi spazii sò stati machinati, pusemu u pianu nantu à l'area machinata (u platinu deve esse coperto cù cola per prevene a sfracciatura di a superficia machinata). Tandu sguassate i viti utilizati in u passu 2 è cuntinuemu à machinà e spazii da esse machinati finu à chì u pruduttu sanu hè finitu.
Cù stu prucessu ottimizatu è a suluzione di l'attrezzatura, pudemu tene megliu a parte di a cunchiglia CNC di pareti sottili è evità prublemi cum'è deformazione, distorsione è overcutting. I viti montati permettenu chì a piastra di l'attrezzatura sia strettamente attaccata à a pezza di travagliu, furnisce un posizionamentu affidabile è supportu. Inoltre, l'usu di una piastra di pressa per applicà pressione nantu à l'area machinata aiuta à mantene a pezza stabile.
Analisi approfondita: Cumu evità a deformazione è a deformazione?
A realizazione di u travagliu successu di strutture di cunchiglia grandi è sottili richiede un analisi di i prublemi specifichi in u prucessu di machining. Fighjemu un ochju più vicinu à cumu queste sfide ponu esse superate in modu efficace.
Lato Interno di Pre-lavorazione
In u primu passu di machining (machinening u latu internu), u materiale hè un pezzu solidu di materiale cù alta forza. Per quessa, a pezza ùn soffre micca di anomalie di machining cume a deformazione è a deformazione durante stu prucessu. Questu assicura stabilità è precisione durante a machinazione di a prima pinza.
Aduprà u Metudu Locking and Pressing
Per u sicondu passu (machinening induve si trova u dissipatore di calore), usemu un metudu di serratura è pressa di clamping. Questu assicura chì a forza di serratura hè alta è uniformemente distribuita nantu à u pianu di riferimentu di supportu. Stu clamping rende u pruduttu stabile è ùn si deforma durante tuttu u prucessu.
Soluzione alternativa: senza struttura cava
In ogni casu, avemu qualchì volta scuntrà situazioni induve ùn hè micca pussibule di fà un foru di vite senza una struttura cavuta. Eccu una suluzione alternativa.
Pudemu pre-disegnu qualchi pilastri durante a machining di u reversu è dopu toccu nantu à elli. Duranti u prossimu prucessu di machining, avemu a viti passà à traversu u reversu di l'attrezzatura è chjude a pezza, è poi eseguisce a machining di u sicondu pianu (u latu induve u calore hè dissipatu). In questu modu, pudemu compie u sicondu passu di machining in una sola passata senza avè da cambià a piastra in u mezu. Infine, aghjustemu un passu di clamping triple è sguassate i pilastri di prucessu per compie u prucessu.
In cunclusione, ottimizendu u prucessu è a suluzione di l'attrezzatura, pudemu risolve cù successu u prublema di deformazione è deformazione di parti di cunchiglia grandi è sottili durante a machinazione CNC. Questu ùn solu assicura a qualità di a machinazione è l'efficienza, ma ancu migliurà a stabilità è a qualità di a superficia di u pruduttu.