Cumu impedisce a deformazione è a deformazione in pezzi di gusciu grandi è à pareti sottili durante a machinazione CNC?

I pezzi di gusciu grandi è à pareti fini sò faciuli da deformà è deformà durante a machinazione. In questu articulu, presenteremu un casu di dissipatore di calore di pezzi grandi è à pareti fini per discute i prublemi in u prucessu di machinazione regulare. Inoltre, furnimu ancu una suluzione ottimizzata di prucessu è di fissaggio. Andemu ci!

p1

A carcassa hè una parte di carcassa fatta di materiale AL6061-T6. Eccu e so dimensioni esatte.
Dimensione tutale: 455 * 261,5 * 12,5 mm
Spessore di u muru di supportu: 2,5 mm
Spessore di u dissipatore di calore: 1,5 mm
Spaziatura di u dissipatore di calore: 4,5 mm

Pratica è Sfide in Diverse Route di Prucessu
Durante a machinazione CNC, ste strutture di gusciu à pareti fini causanu spessu una seria di prublemi, cum'è deformazioni è deformazioni. Per superà sti prublemi, pruvemu à offre diverse opzioni di percorsi di prucessu. Tuttavia, ci sò sempre qualchi prublemi specifici per ogni prucessu. Eccu i dettagli.

Percorsu di prucessu 1
In u prucessu 1, cuminciamu per machinà u latu inversu (latu internu) di a pezza è dopu usemu u gesso per riempie e zone svuotate. Dopu, lascendu chì u latu inversu sia un riferimentu, usemu colla è nastro biadesivu per fissà u latu di riferimentu in u so postu per machinà u latu frontale.

Tuttavia, ci sò qualchi prublemi cù questu metudu. A causa di a grande zona di riempimentu di cavità nantu à u latu oppostu, a colla è u nastro biadesivu ùn assicuranu micca abbastanza a pezza. Questu porta à una deformazione in u centru di a pezza è à una maggiore rimozione di materiale in u prucessu (chjamata sovrataglio). Inoltre, a mancanza di stabilità di a pezza porta ancu à una bassa efficienza di trasfurmazione è à un scarso schema di cultellu superficiale.

Percorsu di prucessu 2
In u prucessu 2, cambiamu l'ordine di machinazione. Cuminciamu cù a parte inferiore (u latu induve u calore hè dissipatu) è dopu usemu u riempimentu di gesso di a zona cava. Dopu, lascendu a parte anteriore cum'è riferimentu, usemu colla è nastro biadesivu per fissà u latu di riferimentu in modu da pudè travaglià u latu inversu.

Tuttavia, u prublema cù stu prucessu hè simile à a strada di prucessu 1, eccettu chì u prublema hè spustatu à u latu inversu (latu internu). Ancu una volta, quandu u latu inversu hà una grande zona di riempimentu svuotata, l'usu di colla è nastro biadesivu ùn furnisce micca una alta stabilità à a pezza, risultendu in deformazioni.

Percorsu di prucessu 3
In u prucessu 3, cunsideremu l'usu di a sequenza di machinazione di u prucessu 1 o di u prucessu 2. Dopu, in u secondu prucessu di fissaggio, aduprate una piastra di pressa per tene a pezza premendu nantu à u perimetru.

Tuttavia, per via di a grande zona di u pruduttu, a piastra hè capace solu di copre a zona perimetrale è ùn pò micca fissà cumpletamente a zona cintrali di a pezza.

Da una parte, questu face chì a zona centrale di a pezza di travagliu appare sempre per via di deformazioni è deformazioni, ciò chì à u so tornu porta à un tagliu eccessivu in a zona centrale di u pruduttu. Da l'altra parte, stu metudu di machinazione renderà e parti di a carcassa CNC à pareti sottili troppu debuli.

Percorsu di prucessu 4
In u prucessu 4, machinemu prima u latu inversu (latu internu) è dopu usemu un mandrinu à vuoto per attaccà u pianu inversu machinatu per travaglià u latu frontale.

Tuttavia, in u casu di a parte di a cunchiglia à pareti fini, ci sò strutture concave è convesse nantu à u latu oppostu di a pezza chì duvemu evità quandu si usa l'aspirazione à vuoto. Ma questu creerà un novu prublema, e zone evitate perdenu a so putenza di aspirazione, in particulare in e quattru zone d'anguli nantu à a circunferenza di u prufilu u più grande.

Siccomu ste zone micca assorbite currispondenu à a parte anteriore (a superficia machinata in questu puntu), u rimbalzu di l'utensile di taglio puderia accade, risultendu in un mudellu di vibrazione di l'utensile. Dunque, questu metudu pò avè un impattu negativu nantu à a qualità di a machinazione è a finitura di a superficia.

p2

Soluzione di Percorsu di Prucessu Ottimizatu è di Fixture
Per risolve i prublemi sopra menzionati, pruponemu e seguenti suluzioni ottimizzate di prucessu è di dispositivi.

p3

Fori passanti di vite pre-lavorazione
Prima di tuttu, avemu migliuratu u percorsu di u prucessu. Cù a nova suluzione, processemu prima u latu inversu (latu internu) è pre-lavoremu u foru passante di a vite in alcune zone chì saranu eventualmente svuotate. U scopu di questu hè di furnisce un megliu metudu di fissazione è di pusizionamentu in e successive tappe di lavorazione.

p4

Circundà a zona da machinà
Dopu, usemu i piani machinati da u latu inversu (latu internu) cum'è riferimentu di machinazione. À u listessu tempu, assicuremu u pezzu di travagliu passendu a vite per u sopra-foru di u prucessu precedente è bluccendula à a piastra di fissaggio. Dopu, circundate a zona induve a vite hè bluccata cum'è a zona da machinà.

p5

Machinazione sequenziale cù piastra
Durante u prucessu di machinazione, prima processemu e zone diverse da a zona da machinà. Una volta chì queste zone sò state machinate, mettimu a piastra nantu à a zona machinata (a piastra deve esse cuperta di colla per impedisce u schiacciamentu di a superficia machinata). Dopu, cacciamu e viti aduprate in u passu 2 è cuntinuemu à machinà e zone da machinà finu à chì tuttu u pruduttu sia finitu.
Cù sta suluzione di prucessu è di fissaggio ottimizzata, pudemu tene megliu a parte di a carcassa CNC à pareti sottili è evità prublemi cum'è deformazioni, distorsioni è tagli eccessivi. E viti muntate permettenu à a piastra di fissaggio di esse attaccata strettamente à u pezzu di travagliu, furnendu un pusizionamentu è un supportu affidabili. Inoltre, l'usu di una piastra di pressa per applicà pressione nantu à l'area lavorata aiuta à mantene u pezzu di travagliu stabile.

Analisi approfondita: cumu evità a deformazione è a deformazione?
Per ottene una machinazione riescita di strutture di gusci à pareti grandi è fini, hè necessariu un'analisi di i prublemi specifichi in u prucessu di machinazione. Fighjemu più da vicinu cumu si ponu superà efficacemente queste sfide.

Pre-lavorazione di u latu internu
In a prima tappa di machinazione (machinazione di u latu internu), u materiale hè un pezzu solidu di materiale cù alta resistenza. Dunque, a pezza ùn soffre micca d'anomalie di machinazione cum'è deformazione è deformazione durante stu prucessu. Questu assicura stabilità è precisione durante a machinazione di a prima morsa.

Aduprate u metudu di chjusura è pressatura
Per a seconda tappa (machinazione induve si trova u dissipatore di calore), usemu un metudu di serraggio di bloccaggio è pressatura. Questu assicura chì a forza di serraggio sia alta è distribuita uniformemente nantu à u pianu di riferimentu di supportu. Stu serraggio rende u pruduttu stabile è ùn si deforma micca durante tuttu u prucessu.

Soluzione alternativa: Senza struttura cava
Tuttavia, qualchì volta scuntremu situazioni induve ùn hè micca pussibule di fà un foru passante per a vite senza una struttura cava. Eccu una suluzione alternativa.

Pudemu pre-cuncepisce certi pilastri durante a machinazione di u latu inversu è dopu filtrà li. Durante u prossimu prucessu di machinazione, facemu passà a vite per u latu inversu di u dispusitivu è bluccà a pezza, è dopu effettuà a machinazione di u secondu pianu (u latu induve u calore hè dissipatu). In questu modu, pudemu cumpletà a seconda tappa di machinazione in una sola passata senza avè da cambià a piastra in u mezu. Infine, aghjustemu una tappa di triplu serraggio è cacciamu i pilastri di u prucessu per cumpletà u prucessu.

In cunclusione, ottimizendu u prucessu è a suluzione di fissaggio, pudemu risolve cù successu u prublema di deformazione è di deformazione di pezzi di grande dimensione è sottili durante a lavorazione CNC. Questu ùn solu garantisce a qualità è l'efficienza di a lavorazione, ma migliora ancu a stabilità è a qualità superficiale di u pruduttu.


Lasciate u vostru missaghju

Lasciate u vostru missaghju