Anodizazione cù film chimicu

Anodizazione: L'anodizazione trasforma una superficia metallica in una superficia anodizzata durevule, decorativa è resistente à a currusione per mezu di un prucessu elettrochimicu. L'aluminiu è altri metalli non ferrosi cum'è u magnesiu è u titaniu sò assai adatti per l'anodizazione.

Pellicola chimica: I rivestimenti di cunversione chimica (cunnisciuti ancu cum'è rivestimenti di cromatu, filmi chimichi o rivestimenti di cromatu giallu) applicanu u cromatu à i pezzi di travagliu metallichi per immersione, spruzzatura o spazzolatura. I filmi chimichi creanu una superficia conduttiva, durevule è resistente à a corrosione.
L'anodizazione hè cumunamente aduprata per i prughjetti di custruzzione cummerciale è residenziale, cum'è u rivestimentu di finestre è telai di porte in aluminiu. Hè ancu aduprata per rivestisce mobili, elettrodomestici è gioielli. D’altronde, i filmi chimichi sò aduprati in una vasta gamma di applicazioni - da l'ammortizzatori à l'applicazioni specializate cum'è e fusoliere di l'aerei.

 

 


Data di publicazione: 04-lugliu-2024

Lasciate u vostru missaghju

Lasciate u vostru missaghju