Estratti di boni frasi da "Cumu l'acciaio hè statu temperatu"

A cosa più preziosa per a ghjente hè a vita, è a vita hè solu una volta per e persone. A vita di una persona deve esse spesa cusì : quandu si guardà in u passatu, ùn si dispiacerà per perdi i so anni senza fà nunda, nè si senterà culpèvule per esse disprezzu è campà una vita mediocre.

- Ostrovsky

A ghjente deve cuntrullà l'abitudini, ma l'abitudini ùn deve micca cuntrullà a ghjente.

--Nikolai Ostrovsky

A cosa più preziosa per a ghjente hè a vita, è a vita appartene à e persone solu una volta. A vita di una persona deve esse spesa cusì : quand'ellu si guardà in u passatu, ùn si dispiacerà di perdi l'anni, nè si vergognarà d'esse inattivu ; In questu modu, quandu era mortu, puderia dì: "A mo vita sana è tutta a mo energia sò stati dedicati à a causa più magnifica in u mondu - a lotta per a liberazione di l'umanità".

- Ostrovsky

L'azzaru hè fattu da brusgià in u focu è esse assai rinfriscatu, cusì hè assai forte. A nostra generazione hè stata ancu temperata da a lotta è i prucessi duru, è hà amparatu à ùn perde mai u core in a vita.

--Nikolai Ostrovsky

Una persona hè senza valore s'ellu ùn pò micca cambià i so cattivi abitudini.

--Nikolai Ostrovsky

Ancu s'è a vita hè insupportable, avete a persevere. Solu allora una tale vita pò diventà preziosa.

--Nikolai Ostrovsky

A vita di l'omu deve esse spesa cusì : quand'ellu guardà in u passatu, ùn si dispiacerà d'avè persu l'anni, nè si vergogna di fà nunda !

-Pavel Korchagin

Vive a vita rapidamente, perchè una malatia inspiegabile, o un avvenimentu tragicu inespettatu, pò taglià.

--Nikolai Ostrovsky

Quandu a ghjente vive, ùn deve micca perseguite a durata di a vita, ma a qualità di vita.

- Ostrovsky

Davanti à ellu si stendeva un mare turchinu magnificu, tranquillu, senza limiti, liscia cum'è u marmu. À quantu l'ochju pudia vede, u mare cunnessu cù i nuvuli blu pallidu è u celu : l'ondulate riflettevanu u sole di funnu, affissendu macchie di fiamma. E muntagne in a distanza s'eranu in a nebbia matina. L'onda pigra si arrampicanu versu i mo pedi affettuosamente, leccandu a sabbia d'oru di a costa.

- Ostrovsky

Ogni stupidu pò tumbà ellu stessu in ogni mumentu! Questu hè u modu più debule è più faciule.

--Nikolai Ostrovsky

Quandu una persona hè sana è piena di vitalità, esse forte hè una cosa relativamente simplice è faciule, ma solu quandu a vita vi circonda strettamente cù anelli di ferru, esse forte hè a cosa più gloriosa.

- Ostrovsky

A vita pò esse ventu è chiuvuta, ma pudemu avè u nostru propiu raghju di sole in i nostri cori.

——Ni Ostrovsky

Tuccitatevi, questu hè u modu più faciule per u prublema

- Ostrovsky

A vita hè cusì imprevisible - un mumentu u celu hè pienu di nuvole è nebbia, è u mumentu dopu ci hè un sole luminoso.

- Ostrovsky

U valore di a vita si trova in u superamentu constantemente di sè stessu.

——Ni Ostrovsky

In ogni casu, ciò chì aghju guadagnatu hè assai più, è ciò chì aghju persu hè incomparabile.

--Nikolai Ostrovsky

A cosa più preziosa in a vita hè a vita. A vita appartene à e persone solu una volta. A vita di una persona deve esse spesa cusì: quandu si ricurdarà di u passatu, ùn si dispiacerà di perdi l'anni, nè ùn si vergognarà di esse inattivu; quandu hè mortu, pò dì: "A mo vita sana è tutta a mo energia, sò stati dedicati à a causa più magnifica in u mondu, a lotta per a liberazione di l'umanità".

- Ostrovsky

Vive finu à ch'è vechji è amparà finu à vechju. Solu quandu sarete vechji, capirete quantu pocu sapete.

U celu ùn hè micca sempre blu è i nuvuli ùn sò micca sempre bianchi, ma i fiori di a vita sò sempre brillanti.

- Ostrovsky

Ghjuventù, ghjuventù infinitamente bella ! À questu tempu, a lussuria ùn hà micca ancu sprutu, è solu u battitu di u core rapidu mostra vagamente a so esistenza; à questu tempu, a manu tocca accidentalmente u pettu di a so fidanzata, è tremula in panicu è si alluntanassi rapidamente; à questu tempu, l'amicizia di u ghjovanu frena l'ultimu passu. In un mumentu cusì, chì puderia esse più caru chè a manu di una zitella amata ? E mani abbracciavanu u to collu strettu, seguitu da un basgiu caldu cum'è una scossa elettrica.

--Nikolai Ostrovsky

A tristezza, è ancu ogni tipu d'emozioni ordinarie calde o tenere di a ghjente ordinaria, pò esse spressione liberamente da quasi tutti.

--Nikolai Ostrovsky

A bellezza di una persona ùn si trova micca in l'apparenza, i vestiti è i capelli, ma in ellu stessu è u so core. Se una persona ùn hà micca a bellezza di a so ànima, spessu dispiacemu a so bella apparenza.


Tempu di Postu: 22-Jan-2024

Lasciate u vostru Messaghju

Lasciate u vostru Messaghju