Da a stampa à u pruduttu: Trattamentu di a superficia per a stampa 3D

   sdbs (4)

sdbs (10)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               logu

 

 

Mentre a maiò parte di u travagliu di fabricazione hè fatta in l'impresora 3D cum'è e parti sò custruite strata per capa, questu ùn hè micca a fine di u prucessu. U post-processamentu hè un passu impurtante in u flussu di travagliu di stampa 3D chì trasforma i cumpunenti stampati in prudutti finiti. Questu hè, "post-processing" stessu ùn hè micca un prucessu specificu, ma piuttostu una categuria custituita da parechje tecniche è tecniche di trasfurmazioni diffirenti chì ponu esse appiicati è cumminati per risponde à e diverse esigenze estetiche è funziunali.

Comu avemu da vede in più detail in questu articulu, ci sò parechje tecniche post-processing è finitura di a superficia, cumpresi post-processing basi (cum'è a rimozione di supportu), superficia liscia (fisica è chimica), è trasfurmazioni di culore. A capiscenu i diversi prucessi chì pudete aduprà in a stampa 3D vi permetterà di scuntrà e specificazioni è i bisogni di u produttu, sia u vostru scopu hè di ottene una qualità di superficia uniforme, un'estetica specifica o una produttività aumentata. Fighjemu un ochju più vicinu.

U post-processamentu basicu si riferisce tipicamente à i passi iniziali dopu a rimozione è a pulizia di a parte stampata 3D da a cunchiglia di l'assemblea, cumprese a rimozione di supportu è a lisciatura di a superficia basica (in preparazione per tecniche di lisciatura più approfondite).

Parechji prucessi di stampa 3D, cumprese a modellazione di deposizione fusa (FDM), stereolitografia (SLA), sinterizzazione laser diretta di metalli (DMLS) è sintesi di luce digitale di carbone (DLS), necessitanu l'usu di strutture di supportu per creà protrusioni, ponti è strutture fragili. . . peculiarità. Ancu s'è sti strutturi sò utili in u prucessu di stampa, anu da esse eliminati prima di e tecniche di finitura ponu esse applicate.

L'eliminazione di u supportu pò esse fattu in parechje manere diffirenti, ma u prucessu più cumuni oghje implica u travagliu manuale, cum'è u tagliu, per sguassà u sustegnu. Quandu s'utilice sustrati solubili in acqua, a struttura di supportu pò esse eliminata da immerse l'ughjettu stampatu in acqua. Ci sò ancu suluzioni specializate per a rimozione automatizata di parti, in particulare a fabricazione di additivi di metalli, chì usa arnesi cum'è macchine CNC è robots per tagliare accuratamente i supporti è mantene e tolleranze.

Un altru mètudu basi di post-processing hè a sabbiatura. U prucessu implica spraying parti stampati cù particelle sottu pressione alta. L'impattu di u materiale spray nantu à a superficia stampata crea una struttura più liscia è uniforme.

A sabbiatura hè spessu u primu passu per liscia una superficia stampata in 3D, postu chì sguassate efficacemente u materiale residuale è crea una superficia più uniforme chì hè allora pronta per i passi successivi, cum'è lucidatura, pittura o tintura. Hè impurtante di nutà chì a sabbiatura ùn pruduce micca un finitu brillanti o brillanti.

Al di là di a sabbiatura di basa, ci sò altre tecniche post-processing chì ponu esse aduprate per migliurà a liscia è altre pruprietà di a superficia di i cumpunenti stampati, cum'è un aspettu matte o brillanti. In certi casi, i tecnichi di finitura ponu esse aduprati per ottene una fluidità quandu si usanu diversi materiali di costruzione è prucessi di stampa. Tuttavia, in altri casi, a superficia liscia hè adattatu solu per certi tipi di media o stampe. A geometria di a parte è u materiale di stampa sò i dui fattori più impurtanti quandu sceglite unu di i seguenti metudi di lisciamentu di a superficia (tutti dispunibuli in Xometry Instant Pricing).

Stu metudu di post-processamentu hè simile à a sabbiatura di media convenzionale in quantu implica l'applicazione di particelle à a stampa sottu pressione alta. Tuttavia, ci hè una diferenza impurtante: a sabbiatura ùn usa micca particelle (cum'è a sabbia), ma usa perle di vetru sfericu cum'è un mediu per sabbiare a stampa à alta velocità.

L'impattu di perle di vetru tondi nantu à a superficia di a stampa crea un effettu di superficia più liscia è uniforme. In più di i benefici estetichi di a sabbiatura, u prucessu di lisciatura aumenta a forza meccanica di a parte senza affettà a so dimensione. Questu hè chì a forma sferica di perle di vetru pò avè un effettu assai superficiale nantu à a superficia di a parte.

Tumbling, cunnisciutu ancu com'è screening, hè una suluzione efficace per a post-processazione di picculi pezzi. A tecnulugia implica di mette una stampa 3D in un tamburu cù picculi pezzi di ceramica, plastica o metallo. Allora u tamburinu gira o vibra, facendu chì i detriti si strugghianu contr'à a parte stampata, sguassate ogni irregularità di a superficia è creanu una superficia liscia.

Media tumbling hè più putente cà sandblasting, è a liscia di a superficia pò esse aghjustatu sicondu u tipu di materiale tumbling. Per esempiu, pudete aduprà media di granu bassu per creà una struttura di superficia più rugosa, mentre chì l'usu di chips high-grit pò pruduce una superficia più liscia. Certi di i sistemi di finitura maiò più cumuni ponu trattà pezzi chì misuranu 400 x 120 x 120 mm o 200 x 200 x 200 mm. In certi casi, in particulare cù e parti MJF o SLS, l'assemblea pò esse pulita in tumble cù un trasportatore.

Mentre chì tutti i metudi di lisciatura sopra sò basati nantu à i prucessi fisichi, u lisciamentu di vapore si basa in una reazione chimica trà u materiale stampatu è u vapore per pruduce una superficia liscia. In particulare, u steam smoothing implica l'esposizione di a stampa 3D à un solvente evaporante (cum'è FA 326) in una camera di trasfurmazione sigillata. U steam aderisce à a superficia di a stampa è crea una fusione chimica cuntrullata, allisendu ogni imperfezzione di a superficia, ridges è valli ridistribuendu u materiale fusu.

Steam smoothing hè ancu cunnisciutu per dà a superficia una finitura più lucida è lucida. Di genere, u prucessu di lisciamentu di u vapore hè più caru cà u lisciamentu fisicu, ma hè preferitu per via di a so liscia superiore è a finitura lucida. Vapor Smoothing hè cumpatibile cù a maiò parte di i polimeri è i materiali di stampa 3D elastomerici.

U culore cum'è un passu post-processamentu supplementu hè un grande modu per rinfurzà l'estetica di a vostra pruduzzioni stampata. Ancu se i materiali di stampa 3D (in particulare i filamenti FDM) venenu in una varietà di opzioni di culore, u tonu cum'è un post-processu permette di utilizà materiali è prucessi di stampa chì risponde à e specificazioni di u produttu è ottene u culore currettu per un materiale determinatu. pruduttu. Eccu i dui metudi di culore più cumuni per a stampa 3D.

A pittura spray hè un metudu populari chì implica l'usu di un sprayer aerosol per applicà una capa di pittura à una stampa 3D. Facendu una pausa di stampa 3D, pudete spruverà pittura uniformemente nantu à a parte, chì copre tutta a so superficia. (A pittura pò ancu esse appiicata in modu selettivu utilizendu tecniche di mascheratura.) Stu metudu hè cumunu per e parti stampate è machinate in 3D è hè relativamente prezzu. Tuttavia, hà un inconveniente maiò: postu chì a tinta hè appiicata assai fina, se a parte stampata hè scratchata o purtata, u culore originale di u materiale stampatu diventerà visibile. U prucessu di ombrezza seguente risolve stu prublema.

A cuntrariu di a pittura spray o spazzola, l'inchiostru in stampa 3D penetra sottu à a superficia. Questu hà parechji vantaghji. Prima, se a stampa 3D hè purtata o graffiata, i so culori vibranti restanu intactu. A macchia ùn si sbuccia ancu, chì hè ciò chì a pittura hè cunnisciuta per fà. Un altru vantaghju maiò di tintura hè chì ùn affetta micca a precisione dimensionale di a stampata: postu chì a tintura penetra in a superficia di u mudellu, ùn aghjunghje micca u grossu è per quessa ùn hè micca risultatu in a perdita di dettagliu. U prucessu di culore specificu dipende da u prucessu di stampa 3D è i materiali.

Tutti questi prucessi di finitura sò pussibuli quandu travaglianu cù un cumpagnu di fabricazione cum'è Xometry, chì vi permettenu di creà stampe 3D prufessiunali chì rispondenu à i standard di rendiment è esteticu.

 


Postu tempu: Apr-24-2024

Lasciate u vostru Messaghju

Lasciate u vostru Messaghju