Mentre a maiò parte di u travagliu di fabricazione hè fattu dentru di a stampante 3d cum'è e parte sò custruite capatrice, chì ùn hè micca a fine di u prucessu. A post-trasfurmazione hè un passu impurtante in u flussu di travagliu di stampa 3D chì gira i cumpunenti stampati in i prudutti finiti. Eccu, "post-trasfurmazione" stessu ùn hè hè micca un prucessu specificatu, ma piuttostu una categuria, ma piuttostu una tecnulugia di trasfurmazione sfarente chì ponu esse applicati è cumuni à requisiti estetiche differenti.
Cum'è vedemu in più dettagli in stu articulu, ci sò pietre posterezioni post-trasfazione è finitura è trasfurmazione basi, cumprese a recolta di recazione, cum'è a scumessa di u sustegnu), trasferimentu fisicu) A capiscitura di i diversi prucessi pudete utilizà in una stampa 3D permettenu di scuntrà specificazioni di u pruduttu è i receamenti, se u vostru scopu hè ottinimu produtivide o uttenità. Femu un sguardu più vicinu.
A post-processazione di basa si riflette tipicamente à i passi iniziali dopu à caccià e una parte stampata di u 3D, cumpresu a rimessa di a superficia di u basi di lisciazione (in preparazione).
Parechji prucessi di stampa 3D, cumprese u modellu di stereolità ind'urificiale (SLA), Sintireria di u detetore direttu (DMLI), chì esigitanu di strutture di u supportu, è fragile è fragile . . peculiarità. Eppuru sti strutture sò utili in u prucessu di stampa, sò da esse cacciati prima di a tecnissione finale.
Eliminandu u supportu pò esse fattu in parechji modi diffirenti, ma u prucessu più cumuni oghje implicate l'opere manuale, cum'è tagliata, per sguassà u supportu. Quandu utilizate sustratole di l'acqua - a struttura di sustegnu pò esse cacciatu immersi l'ughjettu stampatu in acqua. Ci sò ancu suluzioni specializate per a ri elettiazione di parte automatizati, mancanza additivo additive, chì utilizanu strumenti cum'è cnc macchine è ragtichi per cugliere cun supportu è mantene tolleramenti.
Un altru metudu post-trasfurmazione di basa hè sandblasting. U prucessu implica spraying pezzi stampati cù particelle sottu alta pressione. L'impattu di u materiale di spray nantu à a superficia di a stampa crea una texture più liscia, più uniforme.
Sandblasing hè spessu u primu passu à a superficia stampata di 3D hà datu materiale residuale è crea una superficie più uniforme chì sia allora pronta per i passi successivi, pitture. Hè impurtante à nutà chì u sandBlasting ùn pruduce micca un finitu brillante o lucente.
Al di là di u sandblasting di basa, ci sò altre tecniche post-trasfurmazioni chì ponu esse aduprati per migliurà a liscia è altre proprietà superficiali di cumpunenti stampati, cum'è un aspettu matte o brillante. In certi casi, finite tecniche ponu esse aduprati per ottene liscia quandu utilizanu diverse materiali di edifiziu è di stampa. Tuttavia, in altri casi, a terra di a superficia hè adattata solu per certi tipi di media o stampe. I materieri di geometria è stampanu i dui fattori più impurtanti quandu sceglie unu di i seguenti metudi sgombanti di seguente (tutti dispunibuli in Xometria Instantanea Instantaneu Immediamentu).
Stu metudu post-trasfurmazione hè simile à i media convenciali sandblaste in quellu chì implica l'applicazione di e particelle à a stampa sottu alta pressione. Tuttavia, ci hè una differenza impurtante: sabbiamentu ùn hà micca compru alcuie sarate), ma usi credi di vetru sferici cum'è medi di sabbia cum'è una velocità di u sdice.
L'impattu di i panni di vetru tondi nantu à a superficia di a stampa crea una superficie più liscia è più uniforme. In più di i benefici estetichi di sandblasting, u prucessu di liscia aumenta a forza meccanica di a parte senza affettà a so dimensione. Questu hè perchè a forma sferica di i panni di vetru pò avè un effettu assai superficiale nantu à a superficia di a parte.
Dumbllendu, cunnisciutu ancu cum'è pretreining, hè una soluzione efficace per e piccule parti post-trasfigiate. A tecnulugia implica pusà una stampa 3D in un tamburinu cù picculi pezzi di ceramica, plastica o metallu. U tamburinu poi gira o vibrazioni, causendu i detriti per fricà a parte stampata, caccià qualsiasi irregularità di a superficia è di creà una superficia liscia.
I media tumbling hè più putente di sandblasting, è a liscia di a superficia pò esse aghjustata secondu u tipu di materiale tumbling. Per esempiu, pudete aduprà media di grani à pocu di granu per creà una texture di superficia rougher, mentre chì utilizanu patatine fritte di altu pò pruduce una superficie più liscia. Alcune di i sistemi di finituri più cumuni ponu trattà e parti di misura 400 x 120 x 120 mm o 200 x 200 x 200 mm. In certi casi, soprattuttu cù MJF o parti di Sls, l'assemblea pò esse tumble è un trasportatore.
Mentre tutti i metudi di u sopra sò basati nantu à i prucessi fisici, a liscia di vapore si basa in una reazione chimica trà u materiale stampatu è u vapore per pruduce una superficie liscia. Specificamente, Steam liscia l'esposizione à l'esposizione à a stampa 3d à un solvente evaporing (cum'è FA 326) in una camera di trasfurmazione sigillata. A vapore aderi a superficia di a stampa è crea un fondimu chimicu cuntrullatu, alimentazione qualsiasi imperfezzioni di a superficia, ride e valli per redistribuisce u materiale fundamentale.
Steam lisciu hè ancu cunnisciutu per dà a superficia un finitu più pulitu è glossoso. Tipicamenti, u prucessu di liscia di vapore hè più caru da u liscia fisica, ma hè preferitu per via di a so liscia superiore è finita glossiva. U vapore liscia hè cumpatibile cù u più poliimers è materiale di stampa 3D elastomerica.
Culuritu cum'è un passu post-trasfurmazione supplementu hè un bellu modu per rinfurzà l'estetica di a vostra output stampata. Eppuru chì i materiali di stampa 3d (in particulare FDM) in una varietà di opzioni di culore, cum'è un prucessu postale vi permette à i prucessi chì si scontranu e specificazioni di u travagliu currettu per un materiale di culore. pruduttu. Eccu i dui metudi di colorazione più cumuni per a stampa 3d.
A pittura di spray hè un metudu populari chì implica u vostru sprayer Aerosol per applicà una strata di pittura à una stampa 3D. Vendu pausa di stampa 3d, pudete spray pittura uniformemente da a parte, copre a so superficia completa. (Pittura pò ancu esse applicata, aduprendu a tecniche di maschera.) Stu metudu hè cumunu per tramindui i notquati è lettere relativamente. Tuttavia, hà un detrone maiò: Dapoi a tinta italiana assai magre, se a parte stampata hè scorata o purtata, u culore originale diventerà visibile. U seguente prucessu di shading risolve stu prublema.
A dirigenza di u quadru di spray o brushing, a tinta in a stampa 3d penetrate sottu a superficia. Questu hà parechji vantaghji. Prima, se a Stampa 3D diventa purtata o scartata, i so culori vibranti resteranu intactu. A misa ùn sbuchja ancu, chì ghjacca hè cunnisciutu da fà. Un altru grande vantaghju di aumerazione hè chì IT IT a IT a vostra difensione precensione di a stampa di a so penetrazione a superficia di u mudellu, ùn hà micca aghjunà un spiccà è per quessa ùn hè micca risultatu in perdita di dettagli di i dettagliati. U prucessu di colorazione specificu dipende da u prucessu di stampa 3D è materiali.
Tutti sti prucessi finiscinu sò pussibuli quandu travaglianu cun un partenariu di fabricazione cum'è a Xometria, chì permettica di creà stampi 3D prufessiunale chì si scundete i standardi è l'estetiche è l'estetiche è l'estetiche è l'estetiche è l'estetiche è l'estetiche è l'estetiche è l'estetiche è l'estetiche è l'estese.
Tempu post: Apr-24-2024