Cumu sò nate e feste tradiziunali di a Cina ?

E feste tradiziunali di a Cina sò diverse in forma è ricche di cuntenutu, è sò una parte integrante di a longa storia è cultura di a nostra nazione cinese.
U prucessu di furmazione di e feste tradiziunali hè un prucessu d'accumulazione à longu andà è di cuesione di a storia è di a cultura di una nazione o di un paese. E feste elencate quì sottu si sò tutte sviluppate da tempi antichi. Si pò vede chjaramente da queste usanze festive chì sò state trasmesse finu à oghje. Immagini maravigliose di a vita suciale di u populu anticu.

 

L'origine è u sviluppu di a festa hè un prucessu di furmazione graduale, di miglioramentu suttile è di lenta penetrazione in a vita suciale. Cum'è u sviluppu di a sucietà, hè u pruduttu di u sviluppu di a sucietà umana finu à un certu stadiu. A maiò parte di ste feste in l'anticu paese sò ligate à l'astronomia, u calendariu, a matematica è i termini solari chì sò stati dopu divisi. Questu pò esse tracciatu finu à "Xia Xiaozheng" in a literatura. , "Shangshu", da u Periodu di i Stati Combattenti, i vintiquattru termini solari divisi in un annu eranu basicamente cumpleti. E feste tradiziunali successive eranu tutte strettamente ligate à sti termini solari.

I termini sulari furniscenu i prerequisiti per l'emergenza di e feste. A maiò parte di e feste anu digià cuminciatu à emerge in u periodu pre-Qin, ma a ricchezza è a pupularità di i costumi richiedenu sempre un longu prucessu di sviluppu. I primi costumi è attività sò ligati à u cultu primitivu è à i tabù superstiziosi; i miti è e legende aghjunghjenu un culore romanticu à a festa; ci hè ancu l'impattu è l'influenza di a religione nantu à a festa; alcune figure storiche ricevenu una cummemorazione eterna è penetranu in a festa. Tutti questi, sò tutti integrati in u cuntenutu di a festa, dendu à e feste cinesi un sensu prufondu di a storia.

Cù a Dinastia Han, e principali feste tradiziunali di u mo paese eranu state finalizate. A ghjente dice spessu chì ste feste sò uriginarie di a Dinastia Han. A Dinastia Han hè stata u primu periodu di grande sviluppu dopu a riunificazione di a Cina, cù a stabilità pulitica è ecunomica è u grande sviluppu di a scienza è di a cultura. Questu hà ghjucatu un rolu impurtante in u sviluppu finale di a festa. A furmazione furnisce bone cundizioni suciali.

Cù u sviluppu di a festa in a dinastia Tang, hè stata liberata da l'atmosfera di cultu primitivu, tabù è misteru, è hè stata trasfurmata in un tipu di divertimentu è cerimoniale, diventendu una vera occasione festiva. Da tandu, a festa hè diventata allegra è culurita, cù parechje attività sportive è edonistiche chì appariscenu, è prestu hè diventata una moda è hè diventata pupulare. Queste usanze anu cuntinuatu à sviluppassi è à durà.

Vale a pena di mintuvà chì in a longa storia, i litterati è i pueti di tutte l'età anu cumpostu parechje puesie famose per ogni festa. Queste puesie sò populari è assai lodate, ciò chì face chì e feste tradiziunali di u mo paese sianu impregnate di un significatu prufondu. U patrimoniu culturale hè maravigliosu è romanticu, l'eleganza si riflette in a vulgarità, è tramindui ponu gode di l'eleganza è di a vulgarità.
E feste chinesi anu una forte cuesione è una larga tolleranza. Quandu vene a festa, tuttu u paese festeghja inseme. Questu hè in linea cù a longa storia di a nostra nazione è hè un preziosu patrimoniu spirituale è culturale.


Data di publicazione: 30 di ghjennaghju di u 2024

Lasciate u vostru missaghju

Lasciate u vostru missaghju