Neta è Lijin Technology sviluppanu inseme a "più grande macchina di stampaggio a iniezione di u mondu".

macchina-di-iniezione-plastica-329-4307

Naita è Lijin Technology sviluppanu inseme una macchina di stampaggio a iniezione di capacità di 20.000 tunnellate, chì hè prevista per riduce u tempu di produzzione di u chassis di l'automobile da 1-2 ore à 1-2 minuti.

A corsa di l'armamenti in l'industria di i veiculi elettrici (EV) di a Cina si estende à i grandi veiculi stampati à iniezione.

Neita, una marca di Hozon Automobile, hà annunziatu oghje chì hà firmatu un accordu strategicu di cuuperazione cù Lijin Technology, un fabricatore cumpletu di macchine per l'iniezione, quotata in a Borsa di Hong Kong, u 15 di dicembre per sviluppà in cunghjunzione l'equipaggiu di stampaggio per iniezione di 20 000 tonnellate.

Stu equipamentu serà u più putente in u so campu in u mondu, superendu i 12,000-ton injection molding machines attualmente utilizati da Xpeng Motors (NYSE: XPEV), Tesla (NASDAQ: TSLA) è Aito's 9,000-ton injection molding machine sottu pressione. Neta hà dettu, è ancu a macchina di stampaggio a iniezione di 7.200 tunnellate usata da Zeekr.

Neta hà dettu chì l'equipaggiu utilizanu a tecnulugia integrata di molding injection per i pezzi più grande, cumpresu u chassis di vitture di classe B, chì permettenu a produzzione di un chassis di skateboard in 1-2 minuti.

Neta acquisterà ancu parechje macchine di stampa à iniezione à grande scala da Lijin Technology è formanu una joint venture per custruisce una basa di pruduzzione di dimostrazione di stampatura à iniezione in a pruvincia di Anhui in Cina orientale.

U comunicatu di stampa di Neta nota chì l'equipaggiu integratu di stampaggio à iniezione pò unisce cumpunenti individuali, riducendu significativamente u numeru di pezzi in un veiculu è riducendu i costi di produzzione cumparatu cù i metudi di produzzione tradiziunali.

Neta hà dettu chì a tecnulugia puderia riduce u tempu di fabricazione di u chassis di u veiculu da u tradiziunale 1-2 ore à 1-2 minuti, è ancu aiutà à riduce u pesu di u veiculu è à migliurà u cunfortu di u veiculu.

Neta hà dettu chì a creazione di una pianta di stampaggio per iniezione di 20 000 tunnellate hè impurtante per riduce i costi è aiutarà a cumpagnia à ottene u so scopu di vende più di 1 milione di veiculi in u mondu per u 2026.

Netta hè stata fundata in uttrovi 2014 è hà liberatu u so primu mudellu in nuvembre 2018, diventendu unu di i primi produttori di l'automobili in Cina.

A principiu di questu annu, a cumpagnia hà dettu chì pensa à entre in u mercatu in più di 50 paesi è regioni da u 2024 è pensa à vende 100 000 unità oltremare l'annu prossimu.

U 30 d'ottobre, Neta hà dettu chì hà u scopu di diventà una sucietà d'alta tecnulugia globale cù vendite globale di 1 milione di veiculi per u 2026.

Sicondu a cumpagnia, Lijin Technology hè u più grande fabricatore di macchine di stampaggio iniezione in u mondu, cù una quota di mercatu di più di 50% in Cina continentale.

Attualmente, parechji pruduttori cinesi di veiculi elettrichi anu introduttu macchine per stampà à iniezione à grande scala. Xpeng Motors utilizza una macchina di stampaggio a iniezione di 7 000 tonnellate è una macchina di stampaggio a iniezione di 12 000 tonnellate per produrre carrozzerie frontali è posteriori in a so pianta di Guangzhou. X9.

CnEVPost hà visitatu a fabbrica prima di u mese è hà vistu duie grandi macchine per l'iniezione, è hà ancu amparatu chì Xpeng Motors hà da principià a produzzione di una nova macchina per l'injezione di 16 000 tunnellate à a mità di ghjennaghju.

 


Tempu di Postu: Apr-25-2024

Lasciate u vostru Messaghju

Lasciate u vostru Messaghju